Friday, April 29, 2011

Good Girl , Mengata Atuk Aku . Dengan Kebodohan Akuuu ..


__________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________



Aku memangg Sukaa Orangg mengata kebodohan aku . dengan atukk aku yangg dah meniggal :(
Atukk Aku duduk diamdiam duduk kat dalam kubur tu manaaa ada kacau kau . yangg kau nak libat kan atuk aku kenapaaa . aku tak libat kan keluarga kau punn .Aku memangg tak boleh kalau orangg libat kan keluargaa aku . lagilagi atuk aku dua dua . belah mak ngan ayah dah takde pulak tuhhh . kalau kau ada kasih sayanggg atukk it's okayy lahh . tapii atuk aku dah meniggal  aku belum pernah jumpa diaaa . aku jumpa dia punn kat dalammm gambarr jeh . tapiii boleh tak kalauu kitaa gaduhh kau jangan nak libat kan orangg yanggg dah meniggal .dan . kalau kau nak cakap . atuk kau dlm kuburr tuhhh . apa sumee . thank youuu lahhh . sebab  ejek atukatuk akuu okayyyy :DD terimaa kasih sngatt :)







annyeong Chingu(s) This All about person , And Please Come's Again Okay , I hope You like :)

No comments:

Post a Comment