Friday, April 29, 2011

Chating With Adham Pasal Fixie :)) Bythewayy . I wantt Okay :))

Budakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Report · 9:09pm
asal ?
Report · 9:09pm
nak fixie lahhhhhhhhhh
Report · 9:09pm
beli laa
uden beli fixie kutt
Report · 9:10pm
kauu kayaa kannn .. akuu nak kau beli yangg original punyaaa . rantaii dia rainbowww .
Report · 9:10pm
mane ade kayee laa
Report · 9:12pm
kk
Report · 9:13pm
rainboww kann
akuu NakNakk
Report · 9:14pm
haha
xoayah
*payah
sakai laa
Report · 9:14pm
yangg ni
kau lah Sakai
Report · 9:15pm
yang mane lakk ?
Report · 9:18pm
alaa .. yg hitam tuhh cntek laa
Report · 9:18pm
Kan ??
Report · 9:18pm
a'ahh
Report · 9:21pm
bgy satu satu laa ngok
Report · 9:22pm
amikk laghhh . kau tekann
Report · 9:22pm
cntek warne hijau
Report · 9:22pm
Kann . So belikann aku
Pleaseeeeeeeeeeeee :(:(
aku tkdee duitt
aku miskin
Report · 9:23pm
hahahaha
die kene ik0t saiz laa nk naek fixie
Report · 9:23pm
Hekk ?
Takdetakdee . aku nak jugakkk
kau kongssi duit dengan akmall beli fixieee
:P:P
Report · 9:24pm
ng0k arr
kaw bikin machai lak
Report · 9:24pm
Belikann cepatt . Now
Report · 9:24pm
xdew duit
es0k es0k
Report · 9:25pm
esokk ? yeayyy
Report · 9:25pm
ye laa k0wt
Report · 9:25pm
belikannn . suruh khairudin
belikan untok aku
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
____________________________________________________________________
Sumpah Aku nak weyyy .Kauu Bagi Lahh weyyy . kauuu baik kan dengann akuu ? yeahh aku tahuu tuhh . Adhammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . kauu comelll lahh . tulaaaa Shimaa Sayanggg kan kauu tuhh kannn ? tulaaa ramai oranggg nak jadikan kau abgg angkat dorangg kannn ? yeahh aku tahuuu . sebab kauu comell lah dorangg sukaaa saamaaaa kauu weyyy .(puji) .Kongsii duit dengan akmal tahuu belikann akuu . thenn nnti kau bwk dtng sekolahhh . kau bgi akuu okayyy ? Hahahah :D Goods Boyy :))






annyeong Chingu(s) This All about person , And Please Come's Again Okay , I hope You like :)

No comments:

Post a Comment