Friday, May 6, 2011

School :D

 

PAGI

Tadi Kat sekolah pagi ada penyampayan hadiah . ada . sn , mt , kh ,seni , hahah . cikgu pnggil nama budak sumee . smpai seni visual tahun 6 . cikgu pnggil budak lain . smpai tempat pertama nurul al suhana . woahh . sume dah jerit . anak al-zahrii . woahh . anak al al al . akuu punya lah bangga berlari tawww . kau adaaa . hahhaha . 




DALAM KELAS TIME AGAMA

ustazah : suhana ni salah ni .kau pergi betulkan balikk . nnti aku cmpak buku ni kangg .
saya :jangan ustazah .
hanisah : ni tk suruh mak tanda tangan lagi
saya : kau diam lahh sebuk . bukan mak kau yang nak tandatangan kan , so diam .
ustazah : kau ada adik erk? daja 5 ?
saya:mna ada .
ustazah : abis jahan tuh spe?muka sme dengan kauu .
saya : bukan lahh . haha . 
ustazah : bukan adik kau . menggedik macam kau ??
saya : huh ? apa ustazah ?? tak dengarrr ,.


Gangster tak ckp ngan ustazah mcm 2 ? hahha . btw . ehhh . menggedikk . haishhh . rasa nak cepuk jeh mulut . hahahah . perghh sumpah bengangg ..



sekolah . dpt buku skrap . sekolah kurang duit :DD





annyeong Chingu(s) This All about person , And Please Come's Again Okay , I hope You like :)

No comments:

Post a Comment