Mula-2 kenal dia dekard MS ,
awww , MS meletop , ahahaa :D
aku chat lah dengan dye sume kan .
then dye cakap ehhh , i nak hang , jum lha ikot ,
then aku cakap lha jum , you tnya lhaa mak i .
patu dia kate , ape tnye mak you ?
then aku cakap lha yee .
then dye cakap , you tnye lhaa sendiri , haha :D
aku tnye lhaa mak aku .
mak aku takasy , so aku cakap dengan dye .
you mak i takasy lhaa .
then dye cakap urm takpe lhaa .
then muke aku tak malu nk jady kan dye petsys aku .
patu dye kata orhkey .
patu chat-2 lhaa .
heeeeee :)
aku tnye lha dye stay kat mne sume kan .
bangan-2 lha aku cakap dekat dye , haha :D
Then BLOG ny dye yg tolong buard kan bngan-2 .
aku taktaw buard sume .
dye lhaa yg ajar dye ny .
aduhh , tak malu suruh org buard kan , then suruh org tolong .
hahahha :D
Ehh-2 , Name dye RARA , aku pnggil dye KARA , ahah :D
tuka je R tuh ke K, haha :D
kaka Kara , sedap kan ??
dahlha tuu jeh aku atw pasal dye .
ILOVEYOUSOMUCH KAKA KARA :)
annyeong Chingu(s) This All about person , And Please Come's Again Okay , I hope You like :)







No comments:
Post a Comment